vineri, 14 septembrie 2012

Jurnal de dieta
 Saptamana 1
Joi
Dimineata
-iaurt (max 2% grasime) cu 4-5 linguri de fulgi de ovaz, 4 smochine uscate, 2 lingurite de seminte de in
- ceai
Seara
- conopida fiarta cu condimente si 3-4 linguri de iaurt
    Cam astea ar fi pe joi..desi am mai rontait niste seminte de floarea soarelui crude. A fost o zi foarte incarcata, mult de invatat si nu am avut timp sa fac de mancare. 
   Acest text face parte din Jurnalul meu de dieta de 6 saptamani. Meniurile si retetele sunt preluate din cartea lui Carmen Bruma, 3 S: sanatoasa, supla, satula.

4 comentarii:

  1. Am vazut ca ai pus la cuvinte cheie satula, chiar esti satula doar cu atat? Te poti concentra cu asa putine calori ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu eram satula mancam mai mult, repet: am eliminat din mese, de fapt gustarile, pentru ca mi se parea prea mult. Functionez foarte bine asa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si deja ai inceput sa devii un robot nu ?
    Daca deja ai inceput sa vorbesti cu "Functionez"...

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar nu va inteleg ostilitatea. Care e de fapt problema voastra?

    RăspundețiȘtergere