marți, 11 septembrie 2012

Celebrity look


 Va prezint cea mai confortabila si chic combinatie ever: skinny jeans + balerini + un top frumos. Imi place mai ales gulerul acela Peter Pan. Voua va place tinuta lui Lauren Conrad?


Pentru o tinuta la fel de confortabila, dar cu o nota de eleganta faceti ca si Kate  Moss: un top negru simplu, o pereche de boyfriend jeans ( ca tot sunt in voga acum , un sacou si o pereche de tocuri.


Nu stiam ca Sienna Miller e insarcinata..dar uite ca stie sa puna asta in valoare. Demult nu am mai vazut o graviduta asa stylish!


Din nou, Ashley Tisdale apare cu o tinuta foarte trendy! Fata asta chiar are stil! Nici nu am nimic de comentat, totul e perfect!


Pentru o tinuta perfecta pentru vacanta luati aminte la look-ul de mai sus al lui Diane Kruger. 


Iata in sfarsit o tinuta interesanta! Beyonce apeleaza tot mai des la culorile puternice si bine face! Accesorizarea este si ea potrivita.


Incheiem postarea in mod pozitiv cu o tinuta mai mult decat normala a lui Lady Gaga. Cred ca este cea mai frumoasa rochie a ei de pana acum. Imi place tare mult si culoarea si modelul si modul in care a accesorizat-o. Ochelarii aceia sunt to die for!

2 comentarii:

  1. O ador pe LC! Superba si confortabila tinuta ei.
    Pantalonii lui Ashley T sunt foarte frumosi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Preferata mea e Ashley T. :D Ai dreptate in legatura cu pantalonii.

    RăspundețiȘtergere