marți, 17 aprilie 2012

What I bought lately

  Am lipsit putin de pe blog pentru ca am avut niste probleme cu spatiul de depozitare al pozelor, care sper ca s-a rezolvat acum. Sper ca sarbatorile de Paste v-au adus in suflet lumina si caldura si momente frumoase alaturi de cei dragi. Planuisem o postare mai ampla, dar nu am dispozitia decesara, e o zi cam intunecata pentru mine si as sta toata ziua sub plapuma la caldura..
  Asadar, am facut o mica comanda la Lady's si am achizitionat un tus negru, un bronzer si un lac de unghii.




 




Apoi, am primit mostrele de la Aslavital, dintre care cele antirid le-am dat mamei.






Am auzit multe lucruri bune despre acest gel anticearcan, abia astept sa-l incerc.

Am facut si o comanda elf care contine pudra bronzanta stralucitoare, baton iluminator si 2 pensule: una pentru stippling si una pentru blending.











Mi-am luat si mult laudata BB Cream de la Garnier si sunt foarte multumita de ea.




Lucrurile de pe wishlist-ul meu s-au indeplinit.

- placa Remington

 - freza noua


Cam atat pentru azi. Daca vreti un review la oricare la produsele de mai sus, va rog sa-mi spuneti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu