joi, 5 aprilie 2012

Portia de moda
Band of Outsiders

  V-am promis o postare fr genul mai devreme, so here I am. O sa vorbim despre brandul Band of Outsders, despre care, trebuie sa recunosc, doar acum am auzit si eu.
  Nu mi-a placut intreaga colectie, decat vreo 4 tinute, care merita sa apara pentru ca mi se par interesante. Asadar, o sa vorbesc despre aceste tinute.

 Aceasta prima tinuta mie imi aduce aminte de civilizatiile Amish, poate din cauza palariei, care e tare intresanta. Mi-ar placea si mie una. Un alt lucru care mi s-a parut interesant este ideea de bretele puse invers. Interesant!

 Aici imi place foarte mult cum se continua vesta si formeaza o rochie "jucausa". Frumoasa idee.


Mi-a placut acest degrade, care desi exista pe mai multe piese, mi-a placut mai mult cum arata pe un trenci.

Mi se pare ca intreaga tinuta si in special rochia exprima atata inocenta si puritate. E foarte potrivita pentru o zi calduroasa de primavara, cu un cardigan scurtut pe deasupra.

Si acesta e autorul colectiei:


P.S.: O sa va arat maine cat-eye-ul pe care l-am purtat azi.
P.S.2: Mi-am facut o programare la tuns pe luni. Abia astept sa vedem ce iese!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu