miercuri, 25 aprilie 2012

Portia de moda
Betsey Johnson

  Colectia de primavara a lui Betsey Johnson este una jucausa, plina de roz si alte culori bombonicioase. Ideea colectiei a fost femeia slutty, sau in traducere, cum s-ar imbraca pitipoancele pe cale de disparitie de pe la noi. Mie imi place mult aluzia aceasta a colectiei, cat si colectia in sine. Luate separat piesele ar putea fi foarte frumos asortate si pot afirma ca e una din colectiile mele preferate. Dintre piesele de pe podium observam piesele inspirate din lenjeria intima, corsetele si rochiile tutu reinventate. Majoritatea pieselor sunt mulate si urmeaza linia corpului si se adreseaza in special femeilor mandre de corpul lor si pline de incredere care nu se sfiesc sa poarte astfel de creatii.
   Mi-au mai placut detaliile de factura rock si cerceii fulger si platformele. De marcat si faptul ca majoritatea modelelor sunt cu lenjeria intima la vedere, scotand in evidenta tocmai ce va spuneam mai sus. Materialele sunt transparente si putem oberva imprimeul floral, care in opinia mea, nu va "muri" niciodata.
    In cadrul aceleasi colectii vedem si cateva look-uri cu tenta burlesca, sunt printre preferatele mele. Imprimeul leopard e si el nelipsit, la fel ca si imprimeul cu cranii.
  Acum cateva din creatiile care mi-au placut mie ( va avertizez ca sunt multe :D )


















Mai multe gasiti aici:

 
 Sper ca v-a placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu