joi, 5 aprilie 2012

Haul + LOTD

  S-au adunat cateva lucrusoare de cand nu am mai facut o astfel de postare si am zis sa vi le arat si voua, poate vreti un review ceva. :)
 O sa va arat prima data ce mi-am comandat de la Avon:
- Aparatul de curatat cu vibratii



 - O lotiune anti-frizz pentru par - miroase demential



 Apoi produsele de la Nyx din Cosmo de luna trecuta:
- Un fard sidefat
- O pudra mozaic



Apoi cate ceva din dm pentru unghii:
- Un dizolvant de unghii Ebelin
- O pila cu 4 fete tot de la Ebelin, mi se pare







Acum lacurile despre care v-am vorbit. Sunt de la Gabrini, au costat 2,5 lei si sunt foarte bune, e nevoie doar de un singur strat ca sa arate perfect.







In pozele de mai jos am folosit prima oja albastra, cea mai deschisa, si era a treia zi de cand eram data si arata la fel de bine.




Imi pare rau ca nu am surprins foarte bine culoarea. In realitate e mult mai frumoasa.

Si acum cateva oje pe care le-am primit mai demult:



Si ultimele achizitii, cadouri din reviste:
- Lotiunea micelara Ivatherm 
- Lotiunea tonica Marionnaud









Si acum, un machiaj pe care l-am facut zilele trecute. Daca vreti sa stiti ce am folosit, let me know.





V-am pupat! Ne auzim mai tarziu cu o portie de moda!

6 comentarii:

  1. Mama, ce superbe sunt ojele!! :) Poate ne faci review si la aparatul acela de la Avon :) Sa te bucuri de toate si sa le folosesti cu placere :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa fac si un review, dar deocamdata mi-am atins limita de poze pe care le pot incarca. Dupa ce o rezolv pe asta o sa fac si review'ul. Multumesc frumos! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai atins asa repede limita inseamna ca nu dai resize la poze.. Eu am blogul de un an jumate si abia am consumat 3% din spatiu. Cand pui o poza pe blog, intra pe un site cum ar fi shrinkpictures.com si da-i resize pana ajunge sa aiba 40 kb de exemplu :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. da, nu stiam asta. si acum nu pot sa le mai fac nimic, nu? multumesc ca mi-ai zis. te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba da.. iti descarci toate pozele din postari in calculator, apoi le stergi din postari si din picasa, care se gaseste in contul tau google. Apoi dai resize fiecarei poze si o atasezi din nou in postari. si ai rezolvat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. O gramada de munca, dar daca zici ca merge, merita. O sa ma apuc, dar nu azi pt ca mai am cate ceva de facut pentru faculta. :)

    RăspundețiȘtergere