luni, 2 aprilie 2012

Celebrity look

 Incepem, ca de obicei, saptamana cu Celebrity look. Sa vedem ce mai e nou!

 
Incepem cu Nicole Richie, care, dupa cum ati observat, apare foarte des la rubrica Asa Da! Tinuta de fata este una casual, cu cateva accente de culoare. Imi place mult culoarea bluzei animal print si a pantofilor. Mi'am cumparat si eu weekend-ul acesta cateva oje in aceste nuante, ca tot sunt pe val, poate o sa vi le arat zilele astea. Tinuta e foarte bine accesorizata, iar ochelarii sunt foarte trendy acum, cu forma aceea, cat eye. Va sfatuiesc sa investiti intr-o pereche, daca va plac. Am si eu o pereche vintage, cu lentile albastre, dar nu am apucat sa-i port inca.


Pe Ashley Madekwe, nu v-o arat din cauza tinutei de fata, care e una cumintica, ci pentru blogul ei. Nu stiu cine este, in ce filme joaca, stiu doar ca am dat peste blogul ei si m-am indragostit iremediabil. O gasiti aici! Are niste tinute foarte foarte frumoase, colorate si pline de stil. Just check her out!


O vedem din nou pe Taylor Momsen, de data asta intr-una dintre tinutele de bad girl. Mie sa fiu sincera nu-mi plac asa mult, adica mi se pare mult prea mult si consider ca arata mult mai bine intr-o tinuta eleganta.Voi ce credeti?


Tinuta lui Lindsay Lohan din aceasta fotografie e una ok, casual, imi place sacoul din tweed, dar cel mai mult si mai mult imi place culoarea parului ei, e cu siguranta culoarea pe care as vrea sa o am si eu, dar e cam greu de obtinut acasa..


Fergie obisnuia sa fie o femeie foarte frumoas... pana a dat de operatiile estetice, care au adus in halul in care e acum: nu mai are nici o expresie pe fata, nimic. Dar noi nu suntem aici sa vorbim despre asta ci despre tinuta ei. Rochia e per ansamblu destul de ok, poate putin cam prea mult cu sacoul din aceeasi culoare, chiar si plicul e la locul lui, dar sandalele? Sandalele sunt din cu totul si cu totul o alta poveste, chiar nu le vad rostul in tinuta asta, ar fi putut alege ceva finut, din acelasi auriu, dar in nici un caz asa ceva. Asa Nu!


Mischa Barton are o tinuta foarte frumoasa, camasa e adorabila, dar mi-ar fi placut sa fi bagata in pantaloni si pantalonii sa fi fost cu talia o idee mai inalta. Daca va plac bulinele, acum e timpul sa le scoateti la plimbare!


Beyonce arata incredibil de bine dupa nastere si am impresia ca de cand a nascut se imbraca si mai bine, e mai indrazneata in alegerile vestimentare pe care le face, cum e de exemplu aceasta tinuta, care e perfercta, in opinia mea. Stiti ca se poarta imprimeurile floare, culorile tari, neon, ochelarii de care v-am spus mai sus. Ei bine, ea a reusit sa le combine pe toate foarte frumos.


O vedeti mai sus pe Audrina Patridge. Rochia e inca un exemplu din categoria neon. E o rochie frumoasa, pe care eu as fi accesorizat-o cu o pereche de sandale tot in nuante tari, cum ar fi rosu aprins sau albastru, cu toc gros si platforme si mai putin berete, pentru ca asa, ca in modelul de mai sus ii scurteaza mult piciorul.


Inca un exemplu care sper sa va faca sa ziceti da culorilor neon si pastel. Combinatia e una foarte reusita, de altfel e de obicei o combinatie fericita intre o culoare neon si una pastel. Ghiciti unde a fost Kim Kardashian imbracata asa? La... biserica! Nu e tocmai o tinuta pe care romanul conservator ar purta-o la biserica. Dar o puteti purta cu succes cu alte ocazii.


Inca o aparitie a Rihannei la categoria Asa Da! Asocierea dintre camasa din denim si pantalonii cu imprimeu floral e corecta, accesorizarea si ea, obesrvati acelasi tip de ochelari. Imi place mult rujul rosu si inca ceva: arata mult mai bine cu camasa bagata in interior decat afara.

Cam atat pentru azi! Ne auzim/ citim maine cu recomandari de muzica, emisiune, filme.
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu