vineri, 27 aprilie 2012

Portia de moda
Berberry Prorsum
 
    Cred ca toata lumea stie inconfundabila esarfa in carouri bej si visiniu si nu mai e o surpriza faptul ca cei de la Burberry confectioneaza trench-uri, e ca un fel de eticheta pentru ei. Nici colectia de fata nu este diferita, doar ca trench-ul are o forma noua. Veti vedea despre ce vorbesc putin mai incolo.  Sa va spun acum parerea mea. In mintea mea, intotdeauna asociez Burberry cu ploaia. Nu stiu de ce, poate din cauza trench-urilor despre care v-am spus, poate din cauza ca majoritatea modelelor au o haina pe deasuprea (outwear), si mi se pare ca in general modelele lor sunt mai imbracate decat a altora, chiar si in colectiile de primavara-vara. Dar asta e doar opinia mea.
      In colectia de fata, culoarea aduce un suflu nou, trench-ul nu mai bej clasic, ci are si culori si sunt mult mai feminine prin faptul ca marcheaza talia printr-o centura mai groasa. Intreaga colectie contine niste palarioare dragute cu cozoroc. Un alt element pe care il vedem in colectia este fusta midi, readusa la viata. Apoi mai avem tot felul de insertii, aplicatii, margelute, care apropos, fac sandalele mai interesante. Imi plac mult combinatiile de culori, care sunt foarte reusite, veti vedea: mov-galben, gri-turcoaz etc. Culori aprinse gasim si aici, in special galbenul si turcoazul. Un alt element inovator il consider a fi rafia, care apare in diverse combinatii, atat in cadrul imbracamintii cat si a pantofilor, palariilor si gentilor. Produsul meu preferat din intreaga colectie sunt botinele din rafie cu platforma si botdecupat. Acum sa va arat despre ce e vorba:
 

 









Hope you enjoyed it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu