luni, 30 aprilie 2012

Celebrity look

   Hello! Aceasta este cea de-a 100-a postare, iata ca am ajuns si aici si sper ca cei/cele care m-ati urmarit pana acum sa ma urmariti si in continuare. Vreau sa le multumesc si celor care mai lasa cate un comentariu, feed-back-ul inseamna foarte mult pentru mine si ma motiveaza sa scriu. 
  Si acum sa trecem la treaba! 


Prima despre care vom vorbi e Olivia Palermo, care a participat la un eveniment HBO putand aceasta tinuta. E o tinuta casual, iar sacoul ii da o nota de eleganta, asa ca daca sunteti in pana de idei o astfel de tinuta ar putea fi solutia. 



Cine a zis ca o femeie insarcinata nu poate fi sexy? Viitoare mamici si burtici luati aminte de la Reese Witherspoon, care poarta aici o rochita vaporoasa tocmai potrivita pentru temperaturile de pe pe meleagurile noastre. Foarte frumos!


O alta mamica fashionista, Jessica Alba, este adepta fustelor maxi. Tinuta ei e una casual, tocmai potrivita pentru o zi de primavara. Mi s-a pus si mie pata pe fustele maxi sau cu flori, mi-am si luat cateva, abia astept sa le scot la plimbare. 


Ce ziceti de tinuta lui Kate Bosworth? Mie imi place, sa fiu sincera. :D M-au atras in special papucii, care sunt cu platforme, desi nu se vad.  Mai mai ca mi-as lua si eu o pereche, dar cum sunt de luat numai de pe net nu ma incumet ca poate nu se potrivesc marimile sau ceva. :D

 Cam atat pentru azi. Sa-mi spuneti daca v-ar interesa postarile de tip jurnal de dieta ca as putea sa impartasesc cateva secrete cu voi. :) See you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu