sâmbătă, 3 decembrie 2011

Wishlist

      Am observat ca circula acest gen de postare in blogosfera si am decis sa o fac si eu. Desigur lista ar fi una infinita, dar o sa incerc sa ma limitez. :D

  1. Prima pe lista este aceasta ofera pe care am descoperit'o pe okazii:   http://www.okazii.ro/catalog/59783602/trusa-machiaj-profesionala-120-culori-farduri-fard-make-up-fraulein-trusa-set-18-pensule-profesionale-machiaj-par-natural-fraulein.html
  
 
2. Apoi mi'ar placea primerul Too Faced. 
 

3. O multime de produse Balea! Le ador!




































3. Un catelussss!





 

4. O placa ca mi s'a stricat cea veche.
 
 
Cam atat..nici nu sunt asa multe! :))

4 comentarii:

  1. Paletele de pe okazii sunt luate de pe ebay! Si sunt date la dublu. Nu fa prostia sa-ti comanzi de pe okazii.
    Eu mi-am comandat acum 3 ani paleta 88 de pe ebay si am fost multumita de ea. Un singur dezavantaj ar fii ca trebuie sa astepti 3-4 saptamani pana vine

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, mersi de avertisment! din pacate nu am cont pay pall. Ai cumva idee de unde o pot achizitiona? Sau niste pensule putin la accesibile?

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate nu stiu :(...eu de obicei imi iau de pe ebay. Nu e greu cu paypalul sa stii si ai foarte multe beneficii dupa. O sa ma interesez, daca aflu cumva de pensule mai ieftine te anunt :D

    RăspundețiȘtergere