marți, 13 decembrie 2011

Celebrity look


   Stiu ca am lipsit putin si imi cer scuze ca am ramas in urma cu postarile, dar am fost foarte ocupata weekend'ul asta, am avut si un partial ieri, abia acum ce mai am putin timp de respiro. 
   Astazi probabil ca voi posta mai multe chestii, am in minte o updatare a wishlist'ului, tinute de revelion, idei de petreceri de sarbatori si sugestii pentru cadouri de Craciun. Deocamdata va las sa va delectati cu ultimele aparitii ale vedetelor!
Amber Heard la difuzarea filmului ei, The Rum Diary 
-poarta o creatie Dolce & Gabbana care intr'adevar o avantajeaza


Katy Perry la a 3'a celebrare a fundatiei Change begins within benefit
-poarta o rochie Versace; ma intreb in cat timp isi va schimba din nou culoarea parului :D


Amanda Seyfried in Beverly Hills
-rochie: Calvin Klein, pantofi: YSL

Stephanie Pratt la evenimentul organizat de Kiis Fm Jingle Ball 2011


Sarah Jessica Parker la un eveniment in Washington DC


Ashley Madekwe la petrecerea de ziua ei ( 30 de ani ) in clubul Lavo din Las Vegas



Megan Fox in West Hollywood


Angelina Jolie la difuzarea filmului produs de ea, In the land of blood and honey 
-mi se pare mie sau Angie e din ce in ce mai slaba?
Mary - Kate Olsen in West Hollywood


Lea Michele invitata in emisiunea The tonight show with Jay Leno


Leslie Bibb in Beverly Hills


Nicole Richie la Balul Unicef 2011


Kate Bosworth in West Hollywood


Kristin Cavallari in Malibu



Care e preferatul vostru?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu