miercuri, 28 decembrie 2011

Inspired by Alexander McQueen Make - up
    Imi cer scuze pentru lipsa mea, dar am fost foarte ocupata. Si acum, v'am promis o postare cu un machiaj inspirat din colectia lui McQueen. Imi pare rau ca nu am mai multe poze, dar aparatul m'a lasat cand mi'a fost lumea mai draga. Asadar, am putine poze, dar eu sper sa va placa. Am incercat un cut crease cu alb si gri deschis si am accentuat buzele cu un ruj cu irizatii portocalii.

 

Produse folosite:



Si acum, un mic haul: mi'am comandat zilele trecute un creion cu 2 capete Nyx ca sa'l folosesc pe post de baza pentru fard si isi face treaba destul de bine. As fi vrut un Jumbo, dar nu am gasit nicaieri sa comand.



O sa postez si niste retete de prajituri zilele astea cu poze cu de toate. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu