vineri, 27 ianuarie 2012

XOXO

  Hello, hello! Ce mai faceti voi? In plina sesiune? Me too.. am avut ieri doua examene la traduceri si la sport si ma mai asteapta o gramada. Voiam sa va povestesc despre profa mea de sport care m'a lasat cu sechele, dar o las pe altadata ca mai am de citit cate ceva. Ar trebui sa mai citesc Domnisoara Christina de Eliade, niste nuvele de Rebreanu si cartea de critica Arca lui Noe a lui Manolescu. Voi ati citit Domnisoara Christina? Asaaaa si astea toate pentru miercuri ca am examen la romana, dar inainte de asta mai am inca unul la Public Speaking, ca sa va dati seama ca nu vorbesc prostii si chiar sunt foarte ocupata. Cu toate acestea mi'am facut timp sa fac o mica postare si pe blog cu o tinuta pe care am vazut'o zilele astea in Gossip Girl. Sunt la sezonul 4, la inceput si pana acum e cel mai tare sezon. Anyway, tinuta era purtata de Serena si eu o consider mortala, cea mai cea pe care am vazut'o pana acum in serial. 

XOXO

XOXO by miss-m featuring a zipper jacket



Ce spuneti? V'am lasat, succes la examene! XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu