vineri, 20 ianuarie 2012

Viata ca o lista

 Stiu, pare un titlu ciudat, dar totul a inceput cand ma grabeam spre casa cu desaga plina de bunatati din dm (pe care o sa vi le arat la sfarsit). Fiind cu gandul aiurea si stiind ca in curand ar trebui sa primesc o suma maricica de bani ma gandeam cum sa'i cheltuiesc, evident! Eu sunt genul ala de persoana careia ii plac lucrurile bine facute cap coada, nu'mi place haosul, anarhia:)). Tocmai de aceea sunt dependenta de liste, liste cu carti pe care trebuie sa le citesc, liste cu cumparaturi, liste cu lucrurile pe care le mai am de facut. Si mai ciudat de atat, probabil e o obsesie de'a mea le trec intr'o anumita ordine care le consider eu ca ar fi inceputul si ma incapatanez sa respect lista si mai ales, atentie, mai ales ORDINEA! :)) Stiu suna ciudat, dar credeti'ma ca am citit lucruri mai ciudate de atat! La urma urmei fiecare are piticii ei pe creier. Dar sa revenim! Si atunci cand se intampla ceva si nu urmez lista intocmai, ma trezesc absolut pierduta. Un exemplu ar fi, ca sa intelegeti ce am vrut sa spun, ar fi tocmai chestia cu care am inceput. Ma gandeam ca o sa'mi cumar o paleta Sleek ca tot sunt acum pe val. Nu am niciuna in prezent, deci cu care sa incep? Pai evident cu prima care a fost lansata, Original! Si asta pentru ca imi place sa cred ca in timp le voi achizitiona pe toate si atunci de ce sa nu incep cu inceputul? :)) Bine, chestia asta are atat avantaje, cat si dezavantaje. Ma ajuta sa tin pasul, sa fiu organizata si sa imi tin toate lucrurile in ordine, cred ca are de'a face cu detinerea controlului, asa ma simt eu bine. Totusi sa nu credeti ca sunt o persoana robotizata, care se uita pe lista si check'uieste si atat. Sunt si spontana cateodata, sunt mereu in cautarea noului si deschisa spre nou si ma plictisesc foarte repede, urasc rutina. Asadar, acestea fiind spuse, sa purcedem la cea de'a doua parte a postarii si anume ultimele achizitii.
Asadar in urma unei extorsiuni a unui degajament in dm si a obsesiei mele pentru dm, puteti uita:

 
Daca va intereseaza ceva, imi spuneti si fac review. Puup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu