vineri, 13 ianuarie 2012

Celebrity look

 Ia sa vedem cu ce se mai lauda vedetele.. de data aceasta am sa incerc sa comentez putin tinutele.


O sa incep cu tinuta de la petrecerea de Revelion a Vanessei Hudgens.Cum petrecera a avut loc in Miami, vedeta a putut a alege o tinuta destul de sumara. Din cate stiu eu si vad in poza e o persoana miniona si atunci tinuta i se potriveste manusa. De obicei hainele mulate sau cambrate pe corp se potrivesc persoanelor mici de statura, asa ca a facut alegerea corecta. Inca putin sclipici si avem un look perfect pentru Revelion.Imi place si cum a accesorizat, iar bijuteria de pe cap mie imi aduce un pic a filme indiene.


O alta vedeta care si'a petrecut sarbatorile de iarna in "tarile calde" este Miley Cirus si anume in Hawaii. De data aceasta ea scoate la iveala un corp bine tonifiat si un costum de baie dragut in culoarea vedeta a sezonului tangerine tango. Singura obiectie ar fi ochelari, care avand o forma rotunda nu se potriveste deloc cu forma fetei, care este tot rotunda.


Urmeaza excentrica Lady Gaga. Nu stiu ce parere aveti voi, dar eu o admir foarte mult pentru indrazneala si creativitatea de care da dovada. Stiu ca in spatele ei se afla o armata de stilisti, dar trebuie sa ai ceva tupeu in tine sa si porti asa tinute. E ea o fire mai ciudata si mai nebuna, dar de fiecare data are un look ireprosabil, e foarte atenta la detalii si are grija de la coafura, accesorii, haine si pana la manichiura. Nici de aceasta data nu a dezamagit.


Cu siguranta cunoasteti modelul Rosie Huntington Whitely, care si'a facut de curand debutul in cinematografiei, luandu'i locul lui Megan Fox in Transformers. Stiati ca e de asemenea iubita actorului Jason Statham, care a avut rolul principal in Crank? Eu o consider de o frumusete aproape nepamanteana. In aceasta poza a fost vazuta in aeroportul din L.A., de aceea tinuta casual. Mie imi place in special cromatica acestei tinute, opozitia dintre albastrul acela puternic si caramelul jachetei, apoi esarfa cu impremeu leopard. 


 Emily Blunt a fost vazuta la premiera celui mai nou film in care a jucat, Salmon fishing in the Yemen. Am observat ca materialul acesta "plasa" cum ii spuneam noi, revine in forta. Chiar aveam de gand sa'mi fac o rochie roz fuchsia si cu o plasa neagra cu ochiuri mari pe deasupra, inspirata din colectia Balenciaga. Dar sa revenim, rochia este frumoasa, dar am o problema cu accesorizarea, nu'mi place culoarea sandalelor, daca aveau alta culoarea sau daca ar fi fost un gri mai deschis da, dar asa am impresia ca griul acela inchis si al gentii plic este mult prea dur pentru delicatetea rochiei. Maybe it's just me..


Ea este Zoe Saldana, actrita din Avatar. A fost surprisa in Beverly Hills la cumparaturi in aceasta tinuta casual, care by the way mi se pare destul de potrivita pentru aceasta ocazie. Prea multe de comentat nu ar, imi place in special imprimeul esarfei.


 Asa arata Beyonce inainte cu cateva zile de nasterea fetitei ei, in New York, pentru care, apropos a cheltuit o groaza de bani, inchiriind un intreg etaj la spital, instaland camere de supraveghiat suplimentare si angajand mai multe garzi de corp. B a pus cateva kg pe ea, dar chiar si asa a ales o tinuta potrivita, tocuri mici - pentru o femeie insarcinata ( ar fi de indicat fara tocuri ), blugi de culoare inchisa, care se stie ca subtiaza si blazerul la fel. Pata de culoare este oferita de geanta in aceeasi nuanta vedeta a sezonului de care vorbeam mai sus.


 Stiu ca multe dintre voi o admirati pe Lauren Conrad si adevarul este ca aveti si de ce pentru ca este una din putinele vedete care stie ca less is more, dovada aceasta tinuta. Imi place mult geanta Chanel matlasata, e un clasic.

 Trebuie sa recunosc ca Rihanna este una dintre vedetele mele preferate si constituie o sursa de inspiratie pentru mine. Ca de fiecare data arata effortlessly chic, intr'o tinuta relaxata. In aceasta poza a fost surprinsa in West Hollywood in drum spre un salon de tatuaj, sunt curioasa ce i'a mai trecut prin cap de data aceasta.


Nu sunt fana a canalului Disney, dar imi place mult cum se imbraca Ashley Tisdale. A fost surprinsa aici in Beverly Hills sporting o tinuta cu influente rock. Personal imi plac mult botinele si crucifixul de la gat. Per total - o tinuta foarte ispirata.


Am ajuns si la tinuta mea preferata din aceasta postare. Imi place tare mult Nicole Richie si ma surprinde de fiecare data cu tinute care de care mai frumoase, ca si aceasta pe care a purtat'o la un mare eveniment in Pasadena. I have a thing for nude, asa ca tinuta aceasta e exact pe sufletul meu, pantofii Louboutin sunt to die for, ca sa nu mai zic de pantalonii, care merg mana in mana cu clutch'ul. Exquisite!


Aceasta este tinuta purtata de Lea Michele la 2012 People's Choise Awards. Sa fiu sincera, mie nu'mi prea place rochia. Voi ce parere aveti?


Inca o fotografie cu Lauren Conrad care dovedeste inca o data bunul gust al vedetei. Imi place mult combinatia nude-black si imi place mult fusta plisata.

Cam atat pentru astazi, sper ca nu v'am plictisit cu postarea kilometrica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu