vineri, 6 ianuarie 2012

Review Ser contur ochi si buze Gerovital

   Astazi o sa va vorbesc despre serul de la Gerovital, despre care ati auzit cu siguranta multe pareri. 

Ce spun ei:

Formula delicată şi foarte eficientă pentru îngrijirea pielii sensibile din jurul ochilor şi buzelor. Are o structură uşoară, răcoroasă şi o formă de condiţionare care-l face uşor de aplicat.

Ceramidylul-Omega şi extractul organic de Floare de Colţ previn procesele de îmbătrânire prematură ale pielii datorate radicalilor liberi, cresc elasticitatea, supleţea şi gradul de hidratare al pielii. Acţionează sinergic pentru regenerare, diminuarea ridurilor şi prevenirea apariţiei altora noi.

Extractul de Floare de colţ este ingredientul ideal pentru tratarea pielii stresate, aflată în contact permanent cu factorii de mediu. Complexul Herbatonic acţionează sinergic cu Aquaxylul pentru potenţarea efectelor hidratante.
  Mod de utilizare:
Se aplică dimineaţa şi seara, pe pielea din zona ochilor şi a buzelor. Se masează uşor până la completa absorbţie în piele.   Parerea mea:   Iubesc acest produs! Am observat ca dupa ce l'am folosit un timp mai indelungat mi'a atenuat foarte mult cearcanele. Mi'e foarte ciuda ca nu l'am mai folosit un timp si de atunci ma trezesc in fiecare zi cu ochii umflati si cearcane, parca as vedea un urs panda in oglinda. Dar acum am inceput sa'l folosesc din nou si sper ca efectele sa'i apara cat mai curand. Imi place mult si consistenta lui, care e pe baza de apa, se absoarbe rapid in piele si da o senzatie foarte placuta, racoritoare.Un alt avantaj ar fi cantitatea mica de care este nevoie la o singura aplicare si faptul ca tine foarte mult. Nu pot spune insa ca e foarte hidratant, insa la pretul pe care il are isi face treaba destul de bine. In ceea ce priveste aplicarea lui in jurul buzelor, nu am observat mari schimbari.  Cred ca il voi recumpara si il recomand!Pret: aproximativ 13 leiCantitate: 15 mlRecomandat: 20 +Si acum poze: 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu