marți, 28 ianuarie 2014

Under my Christmas Tree

     I know, I know, a fost acum a long time ago, dar vremea de afara m-a inspirat si am zis ca poate totusi nu e prea tarziu pentru postarea asta. Trebuie sa renunt la obiceiul acesta de a tine pozele in aparat si postarile in stand by si sa le postez la timpul potrivit. Anyway, sa trecem mai departe! Am fost binecuvantata cu o multime de cadouri frumoase Craciunul acesta, fapt care dovedeste cat de cuminte am fost tot anul, daa? :D Si pentru asta le sunt recunoscatoare iubitului si parintilor mei (si mie pentru ca unele chestiute mi le-am facut cadou singura :D) Sunteti curioase?


 Da, in sfarsit am pus si eu mana pe Mary-Lou Manizer! :D


 
Si bineinteles o gramaduta cu dulciurile mele preferate si banuti. 



Acum imi lasa gura apa! :D Dar voi? Ce ati primit de la Mos Craciun?

*Daca va intereseaza un produs anume, let me know si o sa-i fac review. V-am pupat!

6 comentarii:

  1. foarte darnic Mosu'. :D E "musai" sa faci review-uri la produsele MAC si oja si acel Mary-Lou Manizer, de care sincera sa fiu nu am mai auzit pana acum, dar am dat un search rapid pe Google si arata bine. Asteptam impresii, swatch-uri si bineinteles machiaje. te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Notat! Cred ca o sa fac un review colectiv la produsele MAC. Pinky promise! te pup, dear!

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost tare bogat Mosul, inseamna ca ai fost foarte cuminte anul trecut :D Sa le folosesti pe toate cu foarte mare placere :*

    RăspundețiȘtergere