luni, 10 februarie 2014

A treia comanda iHerb

  
          Astazi o sa vorbim despre ultimele bunatati pe care am pus mana de pe our good old iHerb. Comanda e de anul trecut, dar ce mai conteaza? Acum urmeaza sa dau alta, astept sa intre pe stoc un produs, care se epuizeaza cu viteza luminii, nici nu apuc sa-l vad, ca deja nu mai e. Cunoaste toata lumea detaliile despre comenzi, pachetelul a sosit in parametri optimi, cam in 10 zile, daca imi amintesc bine. Dar cred ca sunteti curioase sa vedeti si continutul cutiei fermecate.


Cam asa arata bunaciunile. De fiecare data umplu cosul pana la refuz. Asa, ca sa stiu o treaba! :)) 


  • Suplimentul Sentry - Este foarte asemanator cu cel de la Centrum, aproape identic. Aveam nevoie de niste vitamine, minerale, ca sa umplu golurile nutritionale lasate de alimente. Intrebasem la farmacie de Centrum, care costa vreo 60-70 de lei, bani pe care nu i-as da in veci pe vitamine. Eram sigura ca gasesc ceva poate chiar mai bun pe iHerb, asa ca am cercetat oferta si am dat de acestea, care au review-uri foarte bune. Ca sa nu mai zic ca sunt 300 de tablete, care o sa-mi ajunga vreun an. Ce sa-ti doresti mai mult. Astea au costat 9.59$, deci cam jumate din pretul suplimentului Centrum.
  • Biscuiti Annie's Homegrown -  De fiecare data cand dau o comanda, bag si ceva de rontait in cos. Desigur, nici de data aceasta nu am facut exceptie. In cantitate generoasa, biscuitii astia in forma de iepurasi au fost bunicei, tin minte ca i-am mancat in vreo 2 zile. Ma gandesc ca pot fi mancati si cu lapte. Pretul lor a fost 4.14$.
  • Organizator de tablete - M-am gandit ca ar fi utila o chestiuta dinasta, astfel imi amintesc sa iau pastila in fiecare zi, ca si asa sunt o uituca si jumatate. Macar pentru mine functioneaza, iubitul meu uita de vitamine cu tot cu organizator. :)) Pret? 1.53$
  •  Ulei pentru cuticule Bee Naturals - Imi trebuia ceva hidratant pentru cuticule si unghii, desi mai folosesc de fiecare data cand imi fac manichiura si vaselina. Pe acesta il folosesc dupa ce termin de aplic oja si top-coat-ul, dar planuiesc sa-l folosesc si inainte de culcare. E destul de lichid si inca nu l-am folosit indeajuns de mult incat sa pot sa observ daca are efect sau nu. A costat 6.37$ si e natural.
  • Baton din chia cu cocos -  Vad ca e discontinued. Eu l-am luat din sectiunea trials, ca mai aveam putin loc in cos si am zis sa umplu fiecare gram ramas :)). Nu mai mancasem chia inainte, deci nu eram obisnuita cu gustul, care mi s-a parut putin ciudat, dar bunicel. Am dat pe 0.80$.


  •  Balsam de buze Badger si Sierra Bees - La fel cum la fiecare comanda iau ceva dulce, tot asa iau si unul sau mai multe balsamuri de buze. Am eu o obsesie cu balsamurile de buze. Inca nu am gasit unul care sa fie mai hidratant decat Nivea Lip Butter sau cum i-o spune, cel in cutiuta rotunda, dar am zis sa le dau o sansa si acestora. Primul, in varianta vanilata, am vazut ca e destul de laudat prin blogosfera, a costat 2,69$. Cel de-al doilea, in varianta cu cocos l-am luat de la freebies, pe cel cu vanilie il terminasem si am zis sa incerc o alta aroma. Ambele mi se par mediocre si trebuiesc reaplicate de mai multe ori de-a lungul zilei pentru a-si face treaba.
  • Deodorant Alvera cu migdale - Stiu ca era foarte laudat de Andreea mai demult acest deodorant, asa ca de indata ce am terminat Mitchum, am inceput sa-l folosesc pe acesta. Si sunt foarte foarte multumita, isi face foarte bine treaba, sunt incantata de el, mirosul imi place mai putin, drept urmare voi alege varianta fara miros data viitoare.Pretul este 3.84$.




De la ei am mai primit pila de mai sus, pe care nu am folosit-o inca si jeleurile acelea cu ulei de ton, care au fost neasteptat de gustoase. 

Ati incercat vreo unul dintre produsele de mai sus?
Ce produse minune ati mai descoperit pe iHerb?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu