marți, 14 ianuarie 2014

Fashion at Golden Globes 2014


     Heyy! Happy New Year! A trecut o groaza de timp de cand nu am mai scris, sper ca nu m-ati uitat! Dupa ce m-am angajat, timpul meu liber s-a micsorat semnificativ, astfel ca am preferat sa fac alte lucruri in putinul timp pe care-l aveam si stiti si voi cum e, cu cat trece mai mult timp cu atat e mai greu sa revii la vechile obiceiuri si atributii. Am tot asteptat, nu stiam cu ce postare sa incep, am o lista enorma, plus poze care asteapta in aparat sa fie descarcate, dar pana la urma m-am mobilizat si mi-am spus ca o postare usurica despre acest eveniment e ocazia perfecta sa revin in forta!
        Dintre zecile de rochite si tinute am selectat cateva care mi-au placut cel mai mult, poate va inspira si voi in alegerea rochitei perfecte pentru evenimentele care vor urma. 

Emma Roberts

 Un bun exmplu de little black dress, rochia are o forma frumoasa, arhitecturala. Dupa parerea mea, cerceii aia au salvat tinuta prin pata de culoare pe care o confera.


Cate Blanchett

Fiinta asta are ceva regal in aspectul ei, mi se pare extrem de gratioasa si diafana.

Anna Gunn

Nu ca o admir din suflet de cand am urmarit-o in Breaking Bad (care btw este awesome! cred e serialul meu preferat ever), dar Anna chiar mi-a depasit asteptarile cu rochia asta superba si delicata, atat prin culoare, cat si prin material. 

Amy Poehler

Another little black dress, muuult mai sexy de aceasta data. Imi plac mult decupajele, sunt foarte interesante.
 
Amber Heard
She's magnificent! Mai mult de atat nu pot spune! Imi plac mult si sandalele, cred ca tipul acesta de sandale avantajeaza orice silueta. Desigur, Amber nu trebuie sa-si faca griji in aceasta privinta.

Helen Mirren

Iata cum o rochie in culoarea potrivita poate sa scada ani buni din varsta superbei Helen. Mi se pare uimitor, parca si tenul ii e atat de luminos si radiaza.


Jenna Dewan-Tatum

Nu stiu cine este aceasta domnisoara, dar ea sau stilistul ei au facut o treaba minunata, atat in ceea ce priveste rochia de tip sirena, cat si accesorizarea. Foarte frumos!

Jessica Chastain

Jessica mi se pare  femeie absolut superba, aproape ca nici nu mai conteaza ce pune pe ea.

Julia Louis-Dreyfus

Dansa parca e tipa din Seinfeld, daca nu ma insel, tare simpatica oricum! Imi place mult culoarea vesela care se distinge intr-o mare de rochii negre, imi place si forma.
 
Julianna Margulies

Imi place mult rochia, in special decolteul, la fel si accesoriile. Am o mica problema in ceea ce priveste combinatia de culori, cumva imi aminteste de pancartele, sau cum le-o zice de pe coroane, creepy, I know, dar fond negru cu scris auriu? Sounds familiar? :D

 Kate Beckinsale

Kate mi se pare de asemenea, o femeie extrem de frumoasa, iar rochia e per-fec-ta! 

  Krya Sedgwick

Din nou, cata putere de transformare are culoarea! Nu ca doamna de mai sus n-ar avea si un corp de invidiat. 
 
Leslie Mann

N-am prea vazut peplumuri la eveniment, este? Nu prea mai sunt asa pe val cum au fost anul trecut. Totusi, rochia este una frumoasa, ii vine bine "proprietarei", un singur lucru de obiectat: decolteul nu ma prea incanta.

Louise Roe
 

O alta rochie intr-o culoare incantatoare - imi place accesorizarea si machiajul.

Lupita Nyong’o

Lupita, actrita din filmul 12 Years a Slave, a fost o surpriza placuta din punct de vedere vestimentar si a facut senzatie la eveniment. Rochia mi se pare pur si simplu perfecta si extrem de eleganta si classy. It's probably in top 3.

 Julie Delpy

O rochie interesanta ca si design, imi place in special in partea de sus, machiajul este si el tare dragut, mai putin clutch-ul, care e din alta poveste.

 Michelle Dockery

Urmariti Downton Abbey? Domnisoara de mai sus face parte din cast-ul serialului si imi pare ca a facut o alegere buna in privinta rochiei si a pastrat simpla zona accesoriilor. Frumos!

Maria Menounos

Uhh smokin' hottt! Am o curiozitate: oare poarta lenjerie? :D

  Margot Robbie


Superba actrita din The Wolf of Wall Street (pe care l-am vazut duminica, va spun, nu trebuie sa-l ratati!) a purtat o rochie simpla si in acelasi timp foarte sexy si eleganta. 
 
 Nancy O'Dell


Rochia mi se pare frumoasa si potrivita evenimentului, atat prin design, cat si prin culoare. Ar fi fost mai bine daca nu ar fi incercat sa-si asorteze cerceii rochiei.

Naomi Watts


Domnisoarea din prim-plan, nu cea de pe fundal, da? Rochia e chiar frumoasa, dar a cam dat-o in bara cu accesoriile. Auriu cu auriu? neah.. 

Rashida Jones

La Rashida imi plac in special machiajul si coafura, e printre putinele staruri care a ales sa poarte o culoare mai indrazneata pe buze. Nici rochia nu e de neglijat, totusi.

Rocsi Diaz

 Totul e in perfecta armonie in tinuta de mai sus.

Sarah Hyland

Frumoasa rochia, dar mai frumoasa fata. Superba coafura, dar cel mai mult imi plac sprancenele ei.

 
Sofia Vergara

Sofia Vergara. Need I say more?

  Sosie Bacon

Se pare ca rochiile nude au fost in floare anul acesta la GG. Imi place mult decolteul. Nice name, btw! :D

  Taylor Schilling

I love this girl! V-ati uitat la Orange is the New Black? You should! Rochia este absolut superba, imi place in partea sus cum vine ca un neglige, imi place si culoarea. E no 1 in my top.
 
Zoe Saldana


Stiu ca a aparut peste tot la worst dressed, dar se intampla ca mie sa imi placa si rochia si combinatia si cum ii vine si tot. Serios!

 Kerry Washington


 Olivia Wilde
 

La sfarsit, gravidutele noastre superbe! Una mai frumoasa ca cealalta! Daca ar fi sa aleg, as alege totusi tinuta Oliviei. :D

Si acum, ce ar fi viata fara barbati? Vreti sa vedeti cativa masculi feroce de la eveniment? Oh sure you do!

Leonardo DiCaprio

Bradley Cooper

Chris Pine

Orlando Bloom

Usher

 Pe care l-ati lua acasa, fetelor? 

Si la final, perechea mea favorita!

Ta daaa!


Sper ca v-a placut! 
Care e preferata/preferatul vostru?

6 comentarii:

  1. Pe mine nu m-au impresionat rochiile de anul asta. Nu am nicio preferata.
    La capitolul barbati, l-ai uitat pe Jared Leto...pe el l-as alege:P!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Welcome back!!! :D acea domnisoara,Jenna Dewan-Tatum, numele ei nu-ti spune nimic? poate...Channing Tatum?

    RăspundețiȘtergere
  3. si nu am apucat sa zic ca as purta rochia lui Amber Heard si ca abia astept sa vad ce ai pregatit. pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daa..Jared Leto cu faimoasa lui frizura :P Mie nu prea imi place, eu pe Aaron Paul din BB l-as alege <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai mai cine imi urmareste mie blogul :*, e nevasta lui Channing Tatum? Omggg daa! E frumoasa, eu zic se potrivesc :D

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca ti-ar sta super :D te pup! stay tuned!

    RăspundețiȘtergere