miercuri, 9 octombrie 2013

Wishlist - Skincare Edition

  Aceasta este ultima parte a listei mele de dorinte in ceea ce priveste produsele cosmetice. La capitolul ingrijire a pielii, am ales numai doua produse.

 
Untitled #488


Prima, Mac Strobe Cream mi-o doresc de cand l-am auzit pe Wayne Goss laudand-o pentru efectele sale si pentru ingredientele foarte bune pe care le contine. Poate fi folosita atat ca si primer, pentru a da un finish perlat machiajului, cat si ca crema hidratanta sau aplicat deasupra fondului de ten ca iluminator. Super, nu? Abia astept sa o incerc!

Cea ce-a doua crema, Elizabeth Arden Eight Hour Cream, este o crema foarte populara printre make-up artistii vedetelor de la Hollywood si este folosita, la fel, in mai multe scopuri, fiind foarte emolienta si hidratanta. Tind sa cred ca este exact ceea ce tenul meu are nevoie in sezonul rece, intrucat crema Embryolisse nu a facut fata. Crema poate fi folosita ca si crema hidratanta evident, balsam de buze, masca, crema reparatoare pentru micile portiuni de piele uscata. Sounds like heaven to me! Am gasit-o pe strawberrynet la un pret nu foarte prietenos, asa ca o pandesc si cand intra la reduceri, a mea este!

Voi ce produse de skincare va doriti? Ati incercat produsele de mai sus?

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu