luni, 16 septembrie 2013

Wishlist
Hair Edition

   Dupa cum v-am spus in postarea cu wislistul cu cosmetice, am astfel de listute pentru diferite sectiuni de produse, asa ca astazi a venit timpul sa vorbim despre produsele pentru par pe care imi doresc sa le incerc toamna/iarna aceasta. Nu sunt multe, pentru ca de obicei nu prea folosesc produse de styling, dar pe de alta parte iubesc uleiurile, deci evident primul produs de pe lista va fi uleiul. 

Untitled #487

Untitled #487 by miss-m featuring a thinning hair shampoo

BC Bonacure Miracle Oil de la Schwarzkopf - imi doream de mult timp un ulei bun, care sa-l inlocuiasca pe cel cu argan de la Avon. Intai mi-am dorit uleiul Elixir de la Kerastase, dar mi s-a parut exagerat sa dau mai mult de 100 de lei pe un produs pentru par, asa ca am cautat o varianta mai buna si mai oprit la produsul de mai sus. Tocmai l-am comandat de pe aoro cu 40 de lei si astept sa ajunga pana la sfarsitul saptamanii. O sa va tin la curent cu efectele sale.

Fixativul Elnett de la L'Oreal - urmarind atatea youtuberite straine si chiar si de la noi ridicand in slavi produsul asta, mi-am zis ca trebuie sa-l am si eu. Am un fixativ foarte foarte bun, cred ca tot de la L'Oreal cu fixare extra puternica, dar cum este deja pe terminate si nu l-am mai vazut deloc in magazine, m-am hotarat asupra lui Elnett. Inca nu stiu care varianta, ma gandesc la cea pentru stralucire. Parca l-am gasit si pe acesta pe aoro, daca nu ma insel.

Spuma de par pentru volum de la MoroccanOil - Folosesc destul de rar spuma de par, de obicei o aplic pe parul umed, dar imi place sa stiu ca o am acolo in caz de nevoie. Am deja o spuma, care e cam veche si ar trebui schimbata, iar produsele MoroccanOil fiind atat de laudate, m-am gandit s-o incerc pe asta de mai sus. Inca nu stiu unde o gasesc, dar o sa ma documentez.

Sampon Redken Clear Moisture - nu mi-am mai luat un sampon profesional cred ca de cand eram prin liceu si am zis ca ar fi cazul sa-mi mai rasfat si eu podoaba capilara din cand in cand. 

 Serum Anti-Frizz Osis - parul meu valvoi necesita putina disciplinare pentru ca se infoaie foarte repede, mai ales daca e umezeala afara. Mai e nevoie sa spun cata nevoie am de produsul asta, la cum e vremea afara?


Ati incercat vreun produs din cele de mai sus?
Voi ce produse folositi cand vreti sa va rasfatati podoaba capilara?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu