miercuri, 4 septembrie 2013

5 shoes I would buy from ebay

  De cand cu toata nebunia ebay, am un watchlist kilometric! Am pus deja vreo 6 comenzi de chestii mai mici pana ma prind cum functioneaza si despre care o sa va vorbesc intr-o alta postare. Dar astazi o sa vorbim despre incaltaminte, pasiunea oricarei femei. Am pus cap la cap o lista cu 5 perechi de papuci pe care le urmaresc pe ebay si pe care sper sa pun mana cat mai curand. Sunt piese care se vor purta sezonul acesta, asa ca luati aminte!


 In ordine aleatoare, prima pe lista ar fi aceasta superba pereche de botine negre cu detalii aurii. Am uitat sa spun, toate perechile vin din China cu transport gratuit. Pretul lor este la momentul acesta 40,84 $. Mi se par perfecte in orice combinatie.


In aceeasi combinatie de culori urmeaza perechea asta de sandale care imi place de mor. N-as stii sa zic ce-mi place la ele, dar de cand le-am vazut mi-au picat cu tronc. Se gasesc la pretul de 28,99 $ si se pare ca m-am inselat pentru ca se platesc si taxe de transport in valoare de 12,99$.


  Schimband putin registrul culorilor, acesti tenisi cu platforma mi se par perfecti in aceasta toamna, stim deja ca genul acesta de incaltaminte e la mare cautare. Eu vreau o pereche si pe negru. Ii gasiti la pretul de 38,99$.


Si pentru ca bocancii cu tinte se vor purta si in acest sezon am ales perechea aceasta pe negru. Mi se pare ca arata foarte bine si chiar seamana cu o pereche pe care am vazut-o in colectiile A/W '13. Pretul lor este de 32,99$ cu un transport de 4,99$.


Last but not least, perechea asta de botine scurte. Sunt simple si dragute, tocul mi se par perfect pentru a fi purtat toata ziua prin oras. Mi-ar fi placut sa aiba botul putin mai ascutit, dar e bine si asa. Costa 75,04$ si au transport gratuit.

Care sunt preferatele voastre? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu