vineri, 27 septembrie 2013

Ce mi-am luat duminica din targ

    Va spuneam in postarea trecuta ca abia astept sa merg in targ sa vad ce bunatati mai gasesc. Ei bine acum vreo cateva duminici am plecat din nou la cautat de chilipiruri si bineinteles ca nu m-am intors acasa cu mana goala. Chiar daca norocul nu a fost atat de mare ca si data trecuta am reusit sa pun mana pe un fond de ten Bobbi Brown si pe o pila de unghii Artdeco. It's something! 



Fondul de ten e de fapt un tester de 15 ml in nuanta Warm Sand 2.5. L-am googlit cand am ajuns acasa si am aflat ca a fost discontinued pentru a fi inlocuit cu o noua formula. Cat a costat? 10 lei! Si doamna aceea avea gama intreaga de nuante de la cea mai deschisa pana la cea mai inchisa. Eu zic ca am facut o afacere buna pentru ca nu e chiar o cantitate mica si-mi va ajunge catva timp ca sa-mi fac o idee. Inca nu l-am incercat pentru ca m-am cam machiat in fuga in ultimul timp si n-am avut timp sa stau sa-l studiez prea mult. Pila de unghii bineinteles ca a costat 1 leu, nici nu-i dadeam mai mult pe ea. :)) Si cam astea sunt micile comori pe care le-am gasit ultima data. Sper ca data viitoare sa am mai mult noroc.

Ce spuneti de noile achizitii? Ati incercat fondul acesta de ten?

5 comentarii:

  1. Mademoiselle Lorraine27 septembrie 2013 la 03:46

    sunt curioasa ce zici de fondul de ten:D

    RăspundețiȘtergere
  2. asteptam review la fond de ten :*Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa ii fac un review dupa ce il folosesc un timp. Astept sa se termine ce mai am acum si il bag in functiune :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici Bucurestiul nu e mai prejos. Urmeaza, multumesc de comentariu! :*

    RăspundețiȘtergere