marți, 9 octombrie 2012

Jurnal de dieta

  Am ramas in urma cu postarile si asta pentru ca am inceput sa ma pregatesc pentru lucrarea de licenta. Asta inseamna ca voi posta mai rar de acum incolo, eu o sa incerc, totusi sa o fac cat mai des posibil. Acum in legatura cu dieta. Am trecut de 4 saptamani si ultima data cand m-am cantarit aveam 51,2 kg, ceea ce inseamna ca am dat jos aproximatifv 4 kg in 4 saptamani. Si procentul de grasime s-a diminuat de la 20% la 17%. Asadar, ma declar multumita de rezultatele obtinute pana acum. Cu exercitiile am lasat-o mai usor, saptamana trecuta am avut calculatorul stricat,abia in weekend l-am reparat si saptamana asta fac o pauza din motive strict femeiesti. Mai am inca doua saptamani, dar eu voi manca la fel in continuare si voi face la fel 5 antrenamente pe saptamana pana ajung la greutatea dorita. M-am obisnuit si imi place asa, mai ales ca duminica la pranz pot manca ce vreau eu. Ma motiveaza foarte mult. In rest, ma simt bine, atat fizic, cat si psihic. Mai rau e cand iubitul meu mananca langa mine cartofi prajiti si eu salivez, sau cand vine de la munca si imi aduce te miri ce fursecuri. Sunt momente cand nu pot rezista tentatiei si fur un cartof sau un fursec, dar atat. Duminica aceasta a fost prima in care am avut voie sa mananc orice si am ales paste cu fructe de mare si tiramisu, evident o portie din fiecare. Am observat un mic disconfort la stomac pe urma, m-am simtit putin balonata si mi-am dat seama ca indata ce mananc ceva mananc ceva "interzis" pana acum, stomacul simte imediat si ma atentioneaza. Dar sa va arat si meniul. Am ramas la marti. 

Marti
 Dimineata
- omleta din 2 oua, fara ulei
- salata de legume
 - ceai


Gustare
- 2 kiwi


Pranz
- peste la cuptor cu legume

 
Gustare
- 2 felii de paine cu crema de branza


Seara
- legume la tigaie, fara ulei 


Miercuri
Dimineata
-iaurt cu 4-5 linguri de fulgi de ovaz, 2 lingurite de stafide


Gustare
- 2 bruschete: felii de paine inegrala prajita cu rosii si busuioc
- ceai la alegere

Pranz
- piept de pui la gratar

Seara 
- ciuperci la tigaie, fara ulei
- salata de varza alba, cu ceapa verde, asezonata cu ulei de masline, otet balsamic si putina sare

Joi
Dimineata
- un ardei gras umplut cu urda
- ceai


Pranz
- orez 


Seara
- salata de legume proaspete
- o felie de paine integrala


Vineri 
Dimineata
- un pumn de grau fiert, cu o lingurita de miere
- ceai


Pranz
- piept de pui in tigaie, fara ulei
- salata de varza alba


Seara
- amestec de legume fierte: morcov, conopida, ardei, cu ulei de masline


Sambata
Dimineata
- 3 felii de paine integrala prajita
- 100 g telemea de capra 
- ceai


Pranz
- supa de legume


Seara
- pulpe de pui in tigaie, fara ulei
- salata la alegere


Duminica
- iaurt cu 4 linguri de fulgi de ovaz si un pumn de prune uscate
- ceai


Pranz
- paste cu fructe de mare
- tiramisu

Seara
- supa de legume
- crutoane

Luni
Dimineata
- telemea de capra
- castraveti


Gustare
- miezul de la 3-4 nuci
- o cana cu ceai la alegere


Pranz
- ficatei facuti in tigaie cu un strop de ulei de masline
- salata de legume proaspete


Seara
- supa de rosii
- 2 felii de paine integrala prajita


Acest text face parte din Jurnalul meu de dieta de 6 saptamani. Meniurile si retetele sunt preluate din cartea lui Carmen Bruma, 3 S: sanatoasa, supla, satula.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu