luni, 1 octombrie 2012

Big haul
 



Am primit spre testare faimosul Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser de la Liz Earle. Urmeaza un review in curand. 
 

Spray-ul a fost o adevarata dezamagire. Cand a sosit, m-am ingrozit cand am vazut alcoolul ca al doilea ingredient. 
 

Cu produsul acesta am o relatie ciudata: cateodata il iubesc, altadata il urasc. 





Rimelul acesta nu imi place deloc deloc.


 
 Am primit intr-un final si seturile de mostre Paula's Choice si am inceput cu setul Skin Recovery care m-a tinut aproape 2 saptamani. Am ramas extrem de incantata si de multumita. In aceste 2 saptamani tenul meu si-a revenit miraculos, nu mi-a mai iesit absolut nici un cos si porii mi s-au minimizat, devenind aproape inexistenti, la fel si punctele negre. Chiar merita sa incercati. Abia astept sa incep celalalt set de mostre.







 M-am trezit ca nu am destule rujuri, asa ca am dat fuga pana in DM sa vad ce gasesc bun si m-am intors cu un ruj S-he si unul Miss Sporty. Dupa cum vedeti, primul e mai pigmentat si mai cremos decat al doilea, asta asa la prima vedere.












 Dupa cum vedeti, ma pregatesc serios de iarna cu haine in culori puternice, catifea, cropped pants, chain-prints, pulovere calduroase si blanita.

Daca va intereseaza vreo unul din produse imi spuneti si fac un review.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu