luni, 19 martie 2012

Tratament pentru ochi obositi

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris la rubrica asta. Trebuie sa recunosc ca am fost destul de ocupata o perioada si nu am avut timpul sau starea necesara sa ma rasfat asa cum imi place. Dar am pregatit pentru voi un mic truc pentru ochi obositi si cearcane. 
Dupa o zi lunga si extenuanta combina acest tratament cu unul pentru detinderea picioarelor ( in special daca ati purtat tocuri in timpul zilei ) si timp de o jumatate de ora, relaxeaza-te din plin!
Ai nevoie de: dischete demachiante, demachiant pentru ochi. lumanari sau betisoare parfumate, pliculete umede de ceai sau o masca pentru ochi.


1. Indeparteaza machiajul ochilor.

2. Spala'te pe fata cu apa calda si sterge-te usor cu un prosop moale. Retrage-te in dormitor, trage perdelele si aprinde lumanarile sau betisoarele pentru a parfuma camera. Asaza-te pe spate, cu picioarele mai sus decat capul. Pune-ti masca sau pliculetele de ceai ( dupa ce le-ai tinut in prealabil cateva ore in frigider ) peste ochii inchisi. Incearca sa folosesti ceai verde, pentru ca iti va fortifica pielea datorita calitatilor sale astringente.

3. Incepand cu talpile, relaxeaza-ti fiecare parte a corpului. Intinde si destinde degetele picioarelor, imaginandu-ti ca atarna. Procedeaza la fel cu scobitura talpii, cu gleznele, gambele si tot asa, urmand linia ascendenta a trupului.

De asemenea aseara mi'am aplicat o masca de la Vichy, dupa ce mi'am facut o infuzie cu aburi  ( o sa va vorbesc despre asta data viitoare ). Am primit prin posta cateva mostre de la Vichy pe care le;am folosit aseara. Masca putea fi folosita si ca gel de curatare sau de peeling. Mie mi-a placut mult si mi-a lasat fata foarte curata dupa. Am aplicat masca intr-un strat foarte subtire, asa cum era indicat si pe pliculet. Apoi am aplicat crema de la ei antiimperfectiuni, care s-a absorbit foarte rapid in piele, dar nu mi s-a parut indeajuns de hidratanta pentru tenul meu insetat.






See you next time!

2 comentarii:

  1. Si eu am primit aceste mostre de la Vichy.Am folosit masca si a fost foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. De creme ce parere ai? Mie nu mi-au placut deloc. Am vazut ca au scos o noua crema acum, tot pentru ten cu imperfectiuni, poate i-a imbunatatit formula.

    RăspundețiȘtergere