sâmbătă, 3 martie 2012

Review
 
 
  Pentru ca cineva m-a rugat mai demult sa fac un review acestor produse am zis sa ma pun pe treaba si sa va spun cate ceva despre fiecare. 
  Am observat ca parerile despre produsele de ingrijire Balea sunt impartite: unora le plac, altora nu. Acum sa va zic si parerea mea.
 
Gelul de dus abraziv
 
 


 
Trebuie sa mentionez ca sunt la al doilea tub. Mi-a placut atat de mult incat l-am recumparat si trebuie sa zic ca este cel mai bun gel abraziv pe care l'am folosit vreodata, si am folosit cateva din comert si de la Avon. Are un miros extrem de placut de vanilie si scortisoara, imi aminteste putin de Craciun, iar particulele din interior nu sunt foarte dure, dar curata pielea in profunzime. Imi place mult ca face si putina spuma si nu usuca pielea. L-am folosit de cateva ori si pe fata si lasa pielea curata si moale. A costat in jur de 8 lei si il recomand tuturor.
 
Demachiantul bifazic
 

 
 
Nu ar fi prea multe de spus aici. Isi face treaba, insa s-ar putea si mai bine, dar la pretul pe care il are e excelent! Nu ustura, nu lasa uscata pielea, din contra o lasa chiar uleioasa, dar mi se pare ca nu curata in profunzime. De fiecare data cand il folosesc imediat dupa imi curat fata si cu lotiune tonica si ramane destula murdarie dupa el. Pretul e cam de 6-7 lei.
 
Gelul de curatare pentru ten mixt
 





 
 
Nu stiu daca e din cauza anotimpului sau nu, dar imi usuca foarte tare pielea, mai tare ca gelul de dus de care va spuneam mai sus. Are un miros de citrice, contine si acid citric, probabil de asta usuca asa mult. E neaparata nevoie de o crema extrem de hidratanta dupa folosirea lui. Am hotarat sa renunt la el pentru o perioada si am inceput sa folosesc gama anti-imperfectiuni tot de la Balea, de care sunt foarte multumita. Pretul gelul de curatare e undeva tot pe la 7 lei.
 
Sper ca v-a fost de folos! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu