sâmbătă, 5 noiembrie 2011

4 moduri in care poti purta camasa alba

  Sa stiti ca nu am stat degeaba saptamana asta ci am lucrat la proiectul pentru acest post. Sunt sigura ca toata lumea detine o camasa alba, asa ca am incercat sa o folosesc pentru a crea mai multe tinute. Gata cu vorbaria, sa trecem la treaba!
  Primul look poate fi purtat seara si este compus pe langa camasa alba, de o pereche de pantaloni scurti din stofa ( puteti sa alegeti si unii de piele daca aveti ), o esarfa sau un sal si o pereche de botine cu sireturi. 

                               (scuzati parul, care la ora aia statea in toate partile :D )


  Cel de'al doilea look este un look mai rock, as spune eu, alcatuit din blugi colorati, in cazul meu, mov, pantofi negri si jacheta de piele.


  Al treilea look este lady like sau retro si este format dintr'o fustita cu floricele, botine cu sosetute mai lungi si jacheta din denim.




    Ultimul look este o combinatie office rock si contine colanti (puteti sa ii inlocuiti cu pantaloni din piele ), pantofi oxford si sacou.



  Sper ca v'a fost de folos!

Un comentariu: