vineri, 1 martie 2013


Collective Haul

  De cand n-am mai facut o astfel de postare s-au strans cateva lucrusoare pe care vreau sa vi le arat. Am mai primit si o comanda iHerb, dar despre asta o sa va vorbesc in alt post mai pe indelete. Hai sa vedem!
 Cu ocazia reducerilor de iarna mi-am luat de la H&M doua perechi de pantaloni, fiecare cu 30 de lei si o pereche de pantofiori roz, cu 20 de lei, daca bine imi amintesc.

  
Cadourile primite de Craciun au fost: 


Lotiunea micelara o folosesc destul de rar, dupa ce ma demachiez, sterg ultimele urme de machiaj, nu mi se pare wow, un timp am uitat de ea in dulap, acum am regasit-o. 
 

Lotiunea tonica am luat-o de la Epurica si crema cu SPF de la draga de Andreea de la Dee's Budoir. Sunt foarte incantata de ele, acum astept sa soseasca crema fara SPF si serumul din aceeasi gama.


Am comandat setul acesta din catalogul de reprezentant Avon, m-a costat 20 de lei si contine o masca de par, una de fata, o crema de corp si una de picioare. Imi plac toate foarte mult.


Cum mi s-a terminat fondul de ten ( Accord Parfait ), am zis sa incerc Colorstay-ul atat de laudat. Eu am ales varianta pentru ten uscat, probabil de aceea nu are o acoperire foarte mare. L-am luat de pe blogul cosmetice Revlon cu 45 de lei si e nuanta Buff. 


Aveam mare nevoie de o pereche de cizme si am optat pentru un model riding boots. Sunt din piele, le-am luat cu 270 de lei de la Feeling, reduse de la 400. Sunt indragostita de ele, le-as purta in fiecare zi si am impresia ca merg cu orice.

 Am cumparat de la draguta Alina acest creion jumbo Milk cu 15 lei. Am foarte surprinsa sa gasesc in colet si aceste pietricele pentru unghii, mi-a facut o surpriza foarte placuta, rar intalnesti astfel de persoane, ii multumesc inca o data! :*



Din alta campanie Avon mi-am luat baza de machiaj Magix, mini parfumul Incadescence si un scrub Skin So Soft. Sunt foarte placut impresionata de baza, o folosesc in fiecare zi si machiajul sta la locul lui pana cand ma demachiez. A costat 15 lei, parfumul 10, la fel si scrubul.


 De fiecare data cand merg acasa la ai mei, merg la singurul second din oras care-mi place si unde stiu ca gasesc comori de fiecare data. De aceasta data am gasit 3 pulovere mai subtirele H&M, Mexx, Esprit si drumm rolls...o fusta Burberry! Da, ati vazut bine! In secunda urmatoare am pus mana pe ea sa nu o vada nimeni. Puloverul H&M a fost 1 leu, cel Mexx 3 cred, cel Esprit 10 lei si fusta 22 lei. 


Asa arata puloverele, sunt in stare foarte buna. 


Asa arata fusta, insemnata si gata de modificat. Materialul este unul foarte foarte gros si de calitate.


Cu astea m-am ales in urma promotiei de 50% de la MUA, as fi vrut mai multe, dar m-am hotarat cam tarziu. Vreau sa-i multumesc Alexandrei, care m-a ajutat cu comanda.


Dupa atatea postari in care am citit si mi-am facut pofta de gelul de dus cu cafea de la Yves Rocher, mi l-am luat in sfarsit si Doamne! bine mai miroase! As sta toata ziua cu el sub nas.

La o revista am primit aceste mini produse Mario Badescu, pe care le folosesc ca inlocuitor pana imi sosesc ultimele produse PC comandate.



Aceasta bomber jacket am luat-o din New Yorker cu 40 de lei, la reduceri evident. Pusesem ochii pe ea inca de cand a aparut si de fiecare data ma invarteam pe langa, dar nu m-am indurat sa dau pe ea pretul intreg. Asa ca atunci cand am vazut-o la pretul asta, nici nu am mai stat pe ganduri.


Ultima comanda primita este de la Lady's. Dupa gelul de la Yves Rocher am vrut neaparat sa-l incerc si pe acesta. Inca nu l-am pus la treaba, de-abia azi la primit, dar abia astept sa vad ce poate. Borseta transparenta intentionez sa o port pe post de plic dupa ce o mai upgradez. Dupa cum v-am spus se poarta foarte mult transparentele vara si primavara asta, chiar si in ceea ce priveste accesoriile.

Voi ce v-ati luat in ultimul timp?  

4 comentarii:

  1. Mama mia bunatati, nu gluma!
    Sa te bucuri de toate "chilipirurile" achizitionate. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Am tot strans de la Craciun incoace..si mai astept vreo 2 colete :D Multumesc frumos! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Great shopping stuff.
    Jacheta aurie e superba!
    :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! O ador si eu! Abia astept sa se incalzeasca sa o port! :D

    RăspundețiȘtergere