joi, 29 noiembrie 2012

Ojele folosite de mine in aceasta toamna


   Daca anul trecut colectia mea de oje numara vreo 20 de astfel de specimene, anul acesta, vara aceasta, numarul lor s-a marit considerabil. Si cum toamna mi se pare un anotimp intunecat, innorat, acest lucru este vizibil si pe unghiile mele. Cam acestea ar fi ojele pe care le-am purtat saptamanile astea. Acum gandul ma duce catre Craciun, am in cap tot felul de nuante de rosu, auriu si verde. Deocamdata insa, unghiutele mele nu au parte de niciun tratament colorat pentru ca sunt foarte stresate si ele cu licenta si nu mai vor sa creasca. Ca sa nu mai zic ca am inceput sa chelesc, dar deh, asta-i alta mancare de peste. Ce sa fac..asa ma manifest eu in conditii de stres. Dar sa ne intoarcem la oile, sau mai precis ojele noastre!






Voi ce culori ati folosit toamna aceasta?

6 comentarii:

  1. rosu, exagerat de mult rosu, daca nu french clasic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi-am mai facut un french..nici nu mai stiu de cand.. Mi s-a pus la un moment dat pata si mi-am luat un set de la FLormar pe care l-am folosit o singura data, cum fac de altfel cu toate ojele.. Dar rosul imi place si mie mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. La asta mai am de lucrat, n-am decat una cu sclipici. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult penultima oja Gabrini <3

    RăspundețiȘtergere