sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Celebrity look
 
  Nu am mai facut demult o postare de genul si ce poate fi mai potrivit pentru o seara relaxanta de vineri decat sa aruncam un ochi peste ultimele alegeri ale vedetelor in materie de vestimentatie. Ne mai inspiram si noi, desi optiunile in aceasta perioada sunt cam limitate, deoarece multa lume preferta comfortul si hainele calduroase. 
 
 
Incepem cu Olivia Wilde care a ales clasica combiantie alb-negru. Daca sunteti indecise, nu veti da niciodata gres cu genul acesta de contrast. Nu ma omor dupa rochia Oliviei, imi place partea de sus, accesorizarea si in special machiajul simplu, dar de efect.
 
 
Miranda Kerr poarta o tinuta extrem de trendy, ca de fiecare data de altfel. Vedem pantalonii din piele foarte in voga acum, botinele cu accente metalice, paltonul supradimensionat si layering-ul fin. Nimic de comentat, nota 10 din partea mea! Oricum nu cred ca exista ceva care sa nu-i stea bine Mirandei.
 
 
O tinuta putin mai casual poarta frumoasa Kate Beckinsale. Nimic mai simplu decat o pereche de jeans slim, un tricou simplu si un sacou negru. E o alegere pe care toate o facem la un moment dat, din lipsa de inspiratie sau din comoditate. Important e insa, ca arata foarte bine si se preteaza in foarte multe situatii si contexte.
 
 
Si-a schimbat Kristen Stewart stilistul? Mi se pare mai bine imbracata de la o vreme si tinuta asta de bad girl chiar o prinde si se completeaza foarte frumos si cu machiajul. Again, nu poti da gres cu o tinuta all black si varianta aceasta de lbd e cu siguranta una care nu trebuie sa ne lipseasca din garderoba.
 
 
O alta tinuta all black e cea purtata de Lauren Conrad, simpla si potrivita pentru viata de zi cu zi. Imi place geanta mult.
 
 
O tinuta confortabila vedem si la Rosie Huntington Whiteley. Imi place mult cum a accesorizat-o si imi place in special geanta Burberry din colectia de toamna. E fenomenala.
 
 
Rihanna, pe care desi o admir tare mult, are in aceste imagini o tinuta cel putin ciudata. Nu-mi dau seama ce incaltari poarta, dar nu-mi prea place cum arata, sa fiu sincera. Sapca consider canu-si are locul, singurul lucru care imi place sunt ochelarii. Voi ce parere aveti?
 
 
Incheiem cu Hilary Duff, care poarta o tinuta putin mai vesela decat colegele ei vedete. Imi plac blugii imprimati si culoarea data de pantofii sport, care imi par a fi cu platforma. Cred ca este preferata mea dintre cele despre care am vorbit azi. 
 
Voua care v-a placut cel mai mult si de ce?
 
* sursa imagini: www.couturecandy.com
 
 

Un comentariu: