luni, 20 august 2012

Celebrity look


  Nu am mai facut demult o postare de genul acesta si asta din cauza ca laptopul meu e stricat inca si acolo aveam toate ideile de postari, poze, multe. Dar mi-am amintit de ele si am zis ca poate va inspira daca nu stiti cu ce sa va mai imbracati.
   Sa trecem la treaba!


Prima despre care vom vorbi este febletea mea, Ashley Tisdale! E o tinuta perfecta pentru ultimele zile calduroase, inainte ca toamna sa puna stapanire pe dulapurile noastre. Imi place mult combinatia si pata de culoare data de geanta, care btw este fenomenala! Imi place tare mult si camasuta, care e foarte diafana.


Tinuta lui Rosie-Huntington Whiteley este foarte versatila si potrivita mai ales daca aveti de umblat mult cu treburi va ajuta atat incaltamintea comoda , cat si geanta destul de maricica.


Aparitia lui Lea Michele e cu adevarat una stralucitoare! E foarte frumos accesorizata si imi plac pantofii de mor! Ce sa mai..numai cuvinte de lauda!



 Trebuia sa apara si Lady Gaga! Eu o apreciez pentru curaj si pentru originalitate! Si pentru cat indura pe tocurile alea! Aceasta este o tinuta destul de cuminte fata de alte aparitii extravagante ale ei!


Un look curat si frumos are si Eva Longoria si ne demonstreaza inca o data ca "Less is more". Piesa de rezistenta sunt pantalonii a caror culoare e imposibil sa nu o iubesti!

Sper ca v-a placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu