vineri, 4 mai 2012

Into the blue

  Buna! Cum va mai merge? Eu am sa va arat azi manichiura pe care mi-am facut-o acum cateva zile si la sfarsit un mic haul. Ideea cu unghiile am preluat-o din Cosmopolitan, dar am schimbat culoarea de baza. Sper sa va placa!


  Am gasit aceste 2 blush-uri MUA in targ. Au fost noi, sigilate, 5 lei bucata. Imi place sa merg in targ duminica dimineata, niciodata nu stii peste ce poti sa dai pe acolo, gasesti lucruri la care nu te-ai fi gandit. Dar sa va arat cele 2 blush-uri.










Asa, si mai voiam sa va arat sandalele achizitionate ieri. Sunt foarte comode si extrem de usoare, au talpa dintr-un fel de spuma tare, nu-mi dau seama ce e, dar imi plac mult.




 Cam atat. sper sa apuc sa fac azi si review-ul de care v-am zis ieri.
Va pup!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu