marți, 28 februarie 2012

Portia de moda
3.1. Phillip Lim

    Fiti atente la ce m'am gandit! Ma gandeam sa schimb putin sectiunea despre moda, in sensul ca voi face postari mai scurte si mai dese cu comentarii exclusiv la colectie si cateva tinute care mi'au atras mie atentia. Am observat ca si eu cand intru pe alte bloguri sunt atenta mai ales la poze si in functie de asta hotarasc daca citesc sau nu. Imi plac iarasi si postarile scurte. Mie mi se pare mai bine decat postarile lungi despre istoria casei de moda si a designerului plus colectie plus accesorii plus machiaj plus coafura. Sunt cam prea lungi totusi, zic eu, si ca sa nu plictisesc o sa fac niste postari scurte si la obiect - cateva cuvinte despre colectie, cateva poze si de aceea m'am gandit sa o numesc Portia de moda - intri, citesti, iti imbogatesti cunostintele despre moda in cateva minute, ca o portie pe zi de desert! Daca vreti sa stiti mai multe despre un anumit designer, imi spuneti si fac o postare mai detaliata.
      Acestea fiind spuse, sa trecem la treaba! ( cum are spune prietenul nostru Tudorica de la Romanii au talent:))
    Incepem cu colectia de primavara 2012 Ready to Wear a lui Phillip Lim.
    Inspiratia designerului a fost zmeul (da, acela pe care il inaltam in vazduh cand eram mici). Intentia lui a fost sa creeze niste tinute care sa fluture in vant in timpul mersului. Si a reusit! Intreaga colectie e alcatuita din materiale fluide, din haine lejere, care lasa pielea sa respire. Cromatica e una de exceptie, plina de pasteluri si culori deschise, dar si de vesnica combinatie black & white. Per total, colectia emana racoare, prospetime, minimalism. Colectia cuprinde in mare parte pantaloni si tricouri sau maiouri simple. Accesoriile sunt foarte frumoase, mai ales pantofii cu toc gros metalic sunt to die for. Machiajul este natural, coafura cuprinde impletituri si cocuri neglijente. Colectia inspira, intr'un cuvant, primavara!
 Si acum cateva fotografii:









Pentru intreaga colectie click:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu