luni, 27 februarie 2012

Celebrity look
 
Hello, hello! Pentru ca este luni, m'am gandit la un post usurel despre ce au mai purtat vedetele in ultimul timp. Sper sa va placa!
 
 
Prima despre care o sa vorbim este Cameron Diaz. Imi place mult de ea pentru desi look'uri ei nu sunt foarte complexe, sunt foarte bine alcatuite si foarte chic. Stiti cum se spune: Less is more. Cam profita din plin de zicala asta.


Kim Kardashian..desi mi se pare ca uneori exagereaza, de data asta a ales combinatia perfecta de culori si dupa parerea mea rochia aceasta o avantajeaza. Kim este o femeie frumoasa si stie foarte bine cum sa evidentieze acest lucru.


O ador pe Blake Lively. Nu stiu daca are legatura cu faptul ca urmaresc Gossip Girl, dar am dezvoltat un fel de pasiune pentru ea. Mi se pare o femeie foarte dulce si naturala. Totusi, am impresia ca tinuta asta o cam imbatraneste, ar fi putut purta ceva pe masura varstei ei.


Ce parere aveti despre transformarea prin care a trecut Jennifer Hudson? Arata bine, dar mai are de lucrat la tonifierea muschilor si imi placeau mai mult trasaturile ei faciale de dinainte. Rochita e draguta, desi un pic cam prea scurta. Imi place cum a accesorizat'o si imi mai place lacul acela. Aduce a primavara.



Cred ca v'am spus cat de mult imi place Ashley Tisdale. Uite ca si de aceasta data vine cu un look absolut superb. Imi place mult fusta cu talie inalta in combinatie cu un pulover mai scurt, iar geanta e exact pata de culoare de care tinuta avea nevoie. Este pe stilul si pe gustul meu. Si ca sa va arat ca stie sa fie si eleganta va arat tinuta purtata la premiera unui film.




Rihanna e genul de persoana pe care fie o iubesti, fie o urasti, nu exista cale de mijloc. Ei bine, eu nu o iubesc, o ador. Si nu m'a dezamagit nici de aceasta data. Schimbarea de look e foarte bine venita si imi place mult cum ii sta, iar despre tinuta ce pot sa spun? Emana sexualitate prin toti porii, fara sa fie insa vulgara, iar body'ul acela e to die for.




Inca o tinuta care merita bagata in seama este aceasta aparitie a lui Fergie. E o tinuta atat de racoritoare, electrizanta si da un aer de prospetime.Foarte bine accesorizata, foarte frumos!




N'as putea sa o trec cu vederea pe Leighton Meester, colega de platou a lui Blake Lively, desi nu e o tinuta tocmai pe gustul meu. Stiu ca e o rochita Louie V. dar nu'mi plac buzunarele acelea de blana, nu mi se pare ca o flateaza cu nimic.




Jennifer nu se dezminte si doreste cu orice pret sa ne arate celulita din dotare. Inca o data - fusta e prea SCURTA. Per total e o tinuta frumoasa, imi place in special cromatica.




Asa arata o adevarata diva si un trendsetter. Sarah Jessica Parker e fabulous ca de obicei, nici nu m'as astepta la altceva din partea ei. Combinatia rock - feminin e fantastica, apoi mai e combinatia de texturi, care este de asemenea de exceptie. Despre SJP nu poti vorbi decat la superlativ.




Rihanna apare din nou cu o tinuta pe care se lauda ca a creat'o pentru Armani. Bravo ei! Un mare plus! Sa stiti ca nu orice se poate imbraca din cap pana in picioare in denim, dar ea a stiut sa o accesorize si sa o scoata in evidenta. Imi place si rujul de culoare inchisa, rezoneaza cu culoarea parului.




Ce spuneti de rochia lui Nicole Richie? Cu adevarat o aparitie stralucitoare!


Cam atat pentru azi!

3 comentarii:

  1. de rochia lui Nicole nu zic nimic, insa de tine da!!! ESTI VARZA si penibila. Cauta-ti alt hobby , citeste carti, invata sa scrii corect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rusinica domnisoaro :)

    RăspundețiȘtergere
  2. camasii este corect iar apostroful nu este noua cratima! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Inteleg ca nu ma suporti, dar daca nu iti place ce vezi aici nu inteleg de ce mai intri! Poti sa iti versi frustrarile in alta parte. Intelegeam daca imi spuneai pe un ton cat de cat decent ce aveai de spus, dar sa ma faci in toate felurile..imi pare rau, dar nu ai nici o scuza! Oricum nu vei reusi sa ma enervezi pentru ca nu imi bat capul cu toti oamenii care se trezesc sa comenteze aiurea! Inca o data iti sugerez sa nu mai intri, daca te deranjeaza atat de mult ceea ce fac.

    RăspundețiȘtergere