joi, 15 septembrie 2011



Dupa cum spuneam o sa postez pozele cu idei de make-up inspirate din colectia lui Phillip Lim. Here we go:
  • am folosit un primer de la Avon si 2 nuante stralucitoare de turcoaz; primele poze sunt facute cu blitz, celelate fara













  • pentru cel de'al doilea am folosit 2 nuante mate de albastru















  • pentru urmatorul am folosit o nuanta pala de verde prafuit si un eyeliner albastru













  •  pentru ultimul am folosit un creion verde petrol destul de discret









Pentru toate am folosit pe langa fardurile enumerate putina mascara si un gloss nuanta Peach. La sfarsitul fiecarei postarei eu voi alege un obiect sau mai multe din colectia designerului despre care am vorbit si pe care il consider un must. De data aceasta voi alege trenciul nude ca si acesta:
Data viitoare voi vorbi despre designerul Andrea Lieberman. Sper ca v'a placut! I'm a begginer :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu