luni, 17 noiembrie 2014

Bourjois 123 Perfect Colour Correcting cream


*Review*


 
  O zi istorica astazi pentru tara noastra, o zi speciala si pentru mine. Desi cu greu am inchis un ochi azi noapte, astazi parca ma simt mai plina de viata ca oricand, stiind ca incepand de azi intram in cu totul o alta "era" si ca eu mi-am facut partea mea de datorie in infaptuirea acestui lucru. In ultima luna am fost foarte lipsita de inspiratie, voiam sa scriu pe blog, dar parca niciuna din ideile care imi veneau nu era suficient de buna incat sa ajunga aici. Mai ales in ultimele doua saptamani, cand m-am implicat foarte intens in lupta electorala, parca n-am mai avut ochi si urechi pentru nimic altceva. Cred ca jumatate din prietenii de pe Facebook mi-au dat block. :))) Glumesc, evident!
 
   Sa vorbim acum putin despre CC-cream-ul Burjois! L-am cumparat acum mult timp, chiar cand a aparut, dupa ce am vazut un video de-al Lisei Eldridge (one of my fav mua), in care folosea acest fond de ten pentru unul din machiajele ei. Mi-a placut foarte mult cum arata, il mai lauda si ea, asa ca am dat fuga si l-am cumparat. Dupa care l-am pus in dulap si acolo a stat pana acum doua saptamani, cand plictisita de ce foloseam pana atunci, am zis sa incerc ceva nou. Buuuun! Il aplic si raman socata! Wow! S-a asezat atat de bine, si avea o acoperire bunicica, e drept si tenul meu era intr-o perioada mai buna pe atunci. In momentul ala am stiut exact care va fi urmatoarea postare pe blog. Lumea tre' sa stie despre el! Sunteti pregatite? Bammm!


Diferenta, spun eu, e vizibila! Acum sa va spun care mi se par mie ca sunt punctele forte:
- e hidratant si nu usuca pielea
- e iluminator si da o stralucire naturala tenului, pielea arata sanatos
- e lightweight, nu incarca tenul, se asaza foarte frumos
- are o acoperire medie spre mare, acopera cu succes punctele, semnele, in cazul meu, pistruii
- nu se strange, eu aplic o pudra sub ochi, unde tinde sa faca acest lucru
- a little goes a long way, e nevoie de putina cantitate pentru ca se intinde foarte bine
- de aplicat, eu il aplic cu degetele si folosesc un stippling brush la sfarsit ca sa asigur ca nu raman cu dungi si nu folosesc o pudra deasupra (numai sub ochi si pe frunte), pentru ca am tenul uscat si pudra accentueaza acest lucru
- e buildable



I-am gasit si 2 defecte insa: 
- daca aveti un ten descuamat, tinde sa scoata asta in evidenta, dar daca va curatati bine tenul inainte si folositi o cleansig cloth, arata bine
- zonele cu pori largiti tind sa suga tot fdt, eu folosesc pentru asta un primer inainte, dar numai pe acele zone, in cazul meu in jurul narilor




Altel detalii: 
- SPF 15
- oil free
- disponibil in 4 nuante, eu folosesc nuanta cea mai deschisa, T31 Ivoire
- pret: aprox. 52 lei, atat era cand am fost ultima data in Auchan
- ingrediente: AQUA (WATER), CAPRYLYL METHICONE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, METHYL TRIMETHICONE, PEG-10 DIMETHICONE, PROPANEDIOL, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, SACCHARIDE ISOMERATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PHENOXYETHANOL, SODIUM CHLORIDE, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, PARFUM (FRAGRANCE), PROPYLENE CARBONATE, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, PANTHENOL, SILICA, ALUMINUM HYDROXIDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LYSOLECITHIN, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, AMYL CINNAMAL, BHT, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PANTOLACTONE, PHENETHYL ALCOHOL, TOCOPHEROL, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE.
[+/- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), MICA, CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77288 (CHROMIUM OXIDE GREENS)]
 Per total, eu sunt placut impresionata si incepe sa-mi placa tot mai mult brandul Burjois. Am avut vara trecuta BB cream-ul lor 8in1, la fel, am fost foarte incantata de el. Acum vreau sa incerc si fdt Healthy Mix, pentru ca am auzit foarte multe lucruri bune despre el. Acesta insa, parca imi place la fel de mult ca Face&Body de la Mac, la care am de gand sa-i fac review candva.

Voi ati folosit CC Cream-ul Burjois?
Ce parere aveti despre el?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu