luni, 11 iunie 2012


Portia de moda
Cushnie et Ochs

    N-am mai auzit nici eu pana acum de acest brand, dar se pare ca se prezinta bine cu colectia de primavara 2012.
     In ceea ce priveste colectia, tinutele sunt monocrome, asta incluzand chiar si pantofii, care au un toc sexy metalic. Paleta cromatica nu foarte bogata, continand culori precum alb, negru, galben, roz si camel. Elementul principal al colectiei sunt decupajele, foarte ingenioase ce-i drept si foarte diferite - nu veti vedea acelasi model de doua ori. E foarte interesant si e ceea ce mi-a atras atentia asupra colectiei. Un alt trend promovat de acest brand pentru sezonul cald este peplumul, care cunoaste si el cateva reinventari. Preferatul meu e cel metalic, veti vedea. Per total este colectie care merge pe simplitate, exact asa cum imi place mie, e o colectie aerisita, deloc incarcata. Si acum pozele!










  Now details: 















Here's the video:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu