joi, 20 noiembrie 2014


October


  M-am trezit si eu la sfarsitul lunii noiembrie sa scriu despre favoritele din octobrie :)). Ei bine, better later than never, nu? Ia sa si trecem la treaba, sa nu mai pierdem timpul!


nm

   


  Cu siguranta, surpriza lunii a fost CC Cream-ul Burjois, care a devenit rapid unul dintre favoritele mele. Mai multe detalii despre el gasiti aici!

nm


  Octombrie a fost all about nudes pentru mine, asa ca si in ceea ce priveste manichiura am ales aceeasi cromatica. Nu pot sa spun ca oja e super pigmentata, dar mie imi place asa cum e, nici nu imi doream mai mult. Asa mi se pare ca arata foarte natural. Oja este Butter London in nuanta Pink Ribbon.

nm


  Parfumul cel mai des folosit in luna lui Octobrie a fost Reb'l Fleur al Rihannei. Pentru ca intotdeauna mi-a placut Rihanna, mai ales stlul ei vestimentar, mi-am dorit mult sa incerc parfumul de mai sus. As vrea sa le incerc pe toate pe rand, iar acesta a fost primul pe lista. Cand l-am vazut la reducere pe Aoro, impreuna cu lotiune si gel de dus n-am stat pe ganduri si l-am comandat. Prima data cand l-am mirosit nu mi-a placut deloc, am fost putin dezamagita, sa fiu sincera, dar asa mi se intampla mie de obicei cu parfumurile. Acum insa, a devenit preferatul meu si nu ma mai despart de el. Eu sunt praf la descrierea mirosurilor, pot doar sa va spun ca miroase foarte sexi, exotic si e persisent, pentru restul imi sare Fragrantica in ajutor: "Notele de varf sunt piersica, prune si fructe rosii; notele de mijloc sunt tuberoza, violeta, nuca de cocos si trandafir japonez; Notele de baza sunt mosc, paciuli, ambra si vanilie.".
nm


   In ultimele luni am intrat asa intr-o panica pentru ca, credeam eu, nu am destule genti, asa ca am inceput sa tot cumpar. Una dintre ele este geanta rosie pe care o vedeti mai, pe care am purtat-o toata luna, pentru ca mi se parea ca se integreaza asa de bine in peisajul de toamna de afara. Este un brand necunoscut, a costat foarte putin, vreo 40 de lei, dar m-a atras din prima culoarea vibranta, asa ca am luat-o imediat.

nm






Doamne, cred ca am innebunit pe toata lumea cu melodia asta! Am ascultat-o intruna, si cand n-o ascultam, o fredonam. Mi se pare foarte vesela, ma binedispune instant! Acum o am ca ringtone. :D


nm


In ceea ce priveste machiajul, am dat atacul la fardurile in tonuri pamantii, ruginii, tomnatice.

nm



M-am gandit ca ar fi fun sa nomainalizez cate o aplicatie in fiecare luna, asa ca prima si cea mai des folosita e Period Calendar. Am instalat-o printre primele si daca inca nu v-ati seama dupa nume, e un calendar al ciclului menstrual. Mie mi se pare foarte tare, te atentiontioneza cand e perioada cea mai fertila, cea mai putin fertila, te anunta cand ar trebui sa fii vizitata de Scufita Rosie si cel mai important pentru mine, imi aminteste sa-mi iau pastila anticonceptionala, pentru ca am tendinta sa uit.

nm


Una dintre cartile pe care am citit-o in Octombrie si care mi-a placut foarte foarte mult e I Hate Everyione.. Starting With Me de Joan Rivers. Evident ca am aflat de ea, dupa moartea regretatei artiste, si am inceput s-o citesc online. Va spun de pe acum ca e hilarious, am ras cu hohote. Femeia asta are un umor extraordinar, sunt convinsa ca va va placea. Sa va arat cateva citate:

"I don't exercise. If God wanted us to bend over, he'd put diamonds on the floor"

"If this book is a success, I may never go outside and see the light of day again. A few years from now local authorities will answer a smell complaint from my co-op board and find me, partially decomposed in a Valentino dress, under a pile of newspapers, rotting away like a housecat in an episode of Hoarders."

"The airlines should be thrilled we have luggage, because you know who travels with no luggage? Terrorists and shoe bombers, that’s who. If I have luggage with me you know you’re safe—no way am I going to blow up a five thousand dollar Louis Vuitton ValPak."

Gasiti cartea aici!

nm



   Pe la sfarsitul lui Octobrie, am hotarat impreuna cu iubitul meu sa mergem sa vedem Dracula Untold. El vazuse deja trailerul si m-a avertizat ca nu va fi la fel ca toate celelalte filme despre Dracula si a avut dreptate! Am ramas fascinata si foarte placut impresionata de poveste, de grafica, dar cel mai tare m-a dat pe spate sfarsitul. A fost super tare, sper ca va urma si o a doua parte! Can't wait! 

nm


House e o iubire mai veche de-a mea. Ma uit cu pauze, dar de fiecare data cu placere. Am fost intotdeaua fascinata de medicina si biologie, la un moment dat chiar m-am gandit sa dau la Medicina, asa ca atractia mea spre acest serial e de inteles. Sa mai zic ca mai sunt si ipohondra? Atunci intelegeti si mai bine haha! Mi-am pastrat ultimul sezon pentru ca nu sunt inca pregatita sa renunt de tot la el. :D

Hai ca m-am lungit!Acestea au fost favoritele mele in luna Octombrie. Se regasesc si printre favoritele voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu