miercuri, 20 martie 2013

Make-up inspired by...
Alexander Wang
   Asa cum v-am spus si data trecuta, machiajul se axaseaza pe corectarea fetei, iar acesta in special pe accentuarea sprancenelor. Eu sunt departe de a avea un ten perfect, a iesit destul de sifonat din iarna, e foarte deshidratat si uscat, e drept nici nu beau destula apa. Eu ma straduiesc, mai ales ca acum mi-am pus la punct rutina de ingrijre, despre care o sa vorbesc saptamana viitoare. Dar de aceasta data sprancenele sunt vedetele. Eu am sprancene blonde si foarte rare, asa ca trebuie sa le vopsesc cam o data pe luna. In rest le dau forma cu ajutorul fardului de la Essence, de care sunt foarte multumita. Stiu ca multa lume se plange din cauza ambalajului, eu nu am nicio problema cu el atata timp cat isi face bine treaba. Am avut inainte setul de la Elf, dar din pacate l-am luat pe cel cu culori mai inchise, doar ala era pe stoc, asa ca atunci cand am pus mana pe cel de la Essence am renuntat definitiv la setul Elf. De obicei folosesc culoarea mai deschisa, dar pentru aceasta postare am folosit-o si pe cea inchisa. 
Acestea sunt produsele pe care le-am folosit:
  

Voi ce folositi pentru conturarea sprancenelor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu