joi, 22 martie 2012

Celebrity look

    Buna! Ce bine ca a venit primavara si putem sa dam un strat de haine jos! Acum ne mai putem inspira din tinutele vedetelor de pe dincolo fara sa congelam. Ce avem astazi? Ultimele tinute purtate de vedete in ultima vreme, comentate si puricate!


Prima despre care vom vorbi este Miranda Kerr, care nu inceteaza sa ne incante cu stilul ei cameleonic. Imi place mult contrastul dintre volume si combinatia de bluza vaporoasa cu blugi skinny cu talie inalta. Chiar m'am inspirat si eu din aceasta tinuta intr'una din zile. Apoi mai e gentuta care se asorteaza cu imprimeul bluzei si care e foarta utila si incapatoare, pe langa culoarea trendy. Balerinii sunt o alegere buna cand aveti de alergat in mai multe locuri.


Mie imi place mult Mila Kunis, mi se pare ca are asa o figura de felina, senzuala. Tinuta de fata este una foarte eleganta si classy. Imi place mult intraga tinuta, dar in special minimalismul si taieturile drepte si simetrice ale sacoului. Per total, o tinuta cu foarte mult bun gust!


Ashley Tisdale este din nou preferata mea! Nici nu am ce sa comentez despre tinuta asta, este perfecta, absolut superba! Desi hainele par aruncate la intamplare, ele sunt de fapt foarte atent studiate pentru a-i acel aer neglijent si casual.


Imi place de Eva Longoria de cand am vazut-o in Desperate Housewives si am urmarit-o indeaproape intrucat si ea este miniona, la fel ca mine si stie cu adevarat ce o avantajeaza. Tinuta pe care o vedem in imagine este una casual, potrivita pentru o plimbare in oras, toate se potrivesc, culorile, texturile sunt in armonie, deci per total e o tinuta buna. As fi ales totusi niste ochelari mai putin opaci si de o culoare mai deschisa, ca sa indulceasca putin tinuta.


Ashlee Simpson poarta aici o tinuta cu un aer baietesc data de bascuta aceea, care by the way, e foarte draguta, am si eu una la fel. Look-ul ei este casual, simplu, dar chic. Imi place mult colierul care da o nota feminina tinutei.


O vedem apoi, pe Miranda Kerr purtand aceeasi geanta intr-o combinatie cu totul diferita. E foarte frumoasa combinatia de camasa mai lunga cu bluza, care e una destul de cuminte. Pana s-o asortezi cu niste pantaloni din piele, foarte sexy! Foarte frumoasa si aceasta tinuta!


Desi nu-mi place deloc Kristen Stewart, e una din putinele dati cand o vedem atat de eleganta si trebuie mentionata si ea. Imi place ca de data aceasta si-a aranjat putin si parul, lucru destul de neobisnuit pentru ea. Ce sa zic.. tinuta nu e mare lucru, dar e ceva..pentru ea. Imi plac in special pantofii cu varful metalic, care au revenit acum in tendinte.

Cam atat pentru azi! Va pup si sa aveti o zi superba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu